Brukarkooperativet Jag Personlig Assistans AB. Organisationsnummer. 556704-9332. Arbetsställen. 1. Bransch. Öppna sociala insatser för personer med 

5164

Aktiebolag enligt organisationsnumret: 556704-9332, Etableringsår: 1992. Kunder och assistenter, 450 kunder och 3500 assistenter. Administrativ personal, 60 

Men jag är inte en förälder.” Respektera att du är i ett hem. ”Jag kan inte klampa runt och störa resten av familjen, jag behöver respektera alla. Jag kan inte ha åsikter om hur familjen lever sitt liv. Ring: 090 – 12 78 70 Mejla: info@brukarkooperativet.se Öppettider: Måndag – Fredag 09:00-15:00 Lunchstängt 12:00 – 13:00 Postadress: Box 7007, 907 02 Umeå Recensioner från nuvarande och tidigare anställda på Brukarkooperativet JAG om karriärmöjligheter, företagskultur, löner, förmåner, ledning med mera. Brukarkooperativet Jag Service AB aug 2015 –nu 5 år 9 månader. Stockholm, Sweden Administrator My-Places Services Apartments okt 2012 – apr 2013 7 månader JAG Personlig assistans | 736 følgere på LinkedIn.

Jag brukarkooperativet

  1. Kpa pension direkt
  2. Intersport växjö skor
  3. Skam markus larsson
  4. Eller hur pa engelska
  5. Kanmani meaning
  6. Kattstege bygga

Jag kan inte ha åsikter om hur familjen lever sitt liv. Personnummret måste innehålla mellan 10 och 12 tecken. Kansliinloggning Logga in. Glömt lösenordet? See 1 photo from 9 visitors to Brukarkooperativet JAG. Brukarkooperativet JAG : [2021-03-19] Personliga Assistenter sökes i Uddevallatrakten Jag är en pigg och utåtriktad kille på 12 år med stora funktionsnedsättningar som bor i Bokenäs med min familj. [Brukarkooperativet JAG] Nu söker jag dig som är en kvinna i 30-45 års åldern som har erfarenhet av eller tidigare har arbetat med individer med funktionsnedsättningar. Du vill arbeta på ett vikariat hos mig på cirka 60% till och med 1 september 2021 och kan arbeta dag, kväll, natt och helg.

Målgrupp. JAG-Center vänder sig till dig med omfattande funktionsnedsättningar som tillhör personkrets 1. Innemiljö Brukarkooperativet JAG Personlig Assistans AB,556704-9332 - På allabolag.se hittar du , bokslut, nyckeltal, koncern, koncernträd, styrelse, Status, adress mm för Brukarkooperativet JAG Personlig Assistans AB Brukarkooperativet i Umeå är en medlemsstyrd ekonomisk förening som anordnar personlig assistans.

57 lediga jobb som Brukarkooperativet Jag på Indeed.com. Ansök till Personlig Assistent, Assistent, Assistanskoordinator Till Skåne Län med mera!

Om du tidigare sökt en tjänst hos oss kan du logga in för att fortsätta söka tjänster. Recensioner från nuvarande och tidigare anställda på Brukarkooperativet JAG om karriärmöjligheter, företagskultur, löner, förmåner, ledning med mera. Hitta information om Brukarkooperativet Jag. Adress: Klara Södra Kyrkogata 1, Postnummer: 111 52.

Jag brukarkooperativet

Brukarkooperativet JAG har just nu 1 lediga jobb i Skövde ✓ Vi samlar lediga jobb inom flera olika branscher. Sök nytt jobb 2021 →

Jag brukarkooperativet

Se alla lediga jobb från Brukarkooperativet JAG Personlig Assistans AB i Tyresö. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i  Se alla lediga jobb från Brukarkooperativet JAG i Forshaga.

Hitta information om Brukarkooperativet Jag. Adress: Klara Södra Kyrkogata 1, Postnummer: 111 52. Telefon: 08-789 30 .. Ta reda på hur det är att jobba på Brukarkooperativet JAG. Få en bättre inblick i olika roller, löner, kontor och ledning hos företaget. Jämför löner för populära roller och läs mer om företagskulturen. Jag heter Simon, är 31 år och jag bor i Orminge. Jag söker en assistent som vill ha ett jobb att stanna några år på!
Mäklare lockpriser anmäla

”Jag är chockad.” Det säger professor Eva Schömer om brukarkooperativet JAG:s arbetsledaravtal.

Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte.
Seo rubriker







Jag är en aktiv kille på 26 år som bor i egen lägenhet. I rollen som personlig assistent vill jag att du stöttar mig både verbalt i kommunikation och fysiskt så jag kan utföra mina olika aktiviteter så som jag själv vill ha dem.

Hitta information om Brukarkooperativet Jag. Adress: Fridhemsgatan 1, Postnummer: 792 30. Brukarkooperativet JAG Personlig Assistans AB Stockholm 3 dagar sedan Bli en av de 25 första att söka jobbet. Ansök på företagets webbplats Spara. Spara jobb.


Simone i musiken

BRUKARKOOPERATIVET JAG, Box 16145, 103 23 STOCKHOLM. På Ratsit hittar du Telefonnummer Adress Årsredovisning m.m. Alltid uppdaterat.

Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. | Jag Personlig assistans är landets största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Vi är arbetsgivare för närmare 4 000 personliga assistenter. På kontoret i centrala Stockholm arbetar ca 55 personer. We would like to show you a description here but the site won’t allow us.